VUK JE BACIO I UDARIO CECU! (VIDEO)

- Ja žene obozavam, poštujem i prezirem nasilnike! Ceco, ti znaš istinu - rekao je Vuk Đuričić

Pre neko veče, u rijalitiju “Snajke”, Vuk Đuričić je naizled nasrnuo na takmičarku Cecu Jovanović. On se oglasio na svom Fejsbuk profilu, demantovao da je bilo fizičke agresije i da Ceca sama okliznula i pala.
– Ljudi moji ipak sam ja najjači plejer na ovim prostorima, zar ne ??????????? Zbog sinoćnog zbivanja sa mojom budućom devojkom biću ozbiljan po prvi put u mojoj karijeri. Ne može čovek na miru ni da se upozna sa potencijalnom snajkom, a da neko od toga ne napravi skandal. Hoću da se ženim. Dopala mi se Ceca Jovanović… njen prkos… energija… temperament… i rekao sam joj to… rekla je da voli alfa mužjake… to sam ja. Ona je najbolji rijaliti igrač kojeg sam upoznao. Volem je !!!!! Mala me radi . “Ali Mala voli malo i da glumi, traži pažnju i itd ali i to je totalno legitimno ” – napisao je Vuk i dodao:
– Bila mi je toliko simpatična kad je počela da se prepire i nadmeće sa mnom. Odmah sam pomislio, ona je ta. Dok je ona mene polivala, ja sam se smejao, krenuo da je pomazim po vratu, ali se ona iznenadila, refleksno krenula nazad, okliznula se i pala. Ja ne tučem ni muškarce a kamoli žene !!!! Znam da je ovo za novinare poslastica ali ste malo pretarali i možda pogresno protumačili ovaj događaj. Vi koji ste me pratili i gledali dobro znate da nisam agresivan i da je moj ” ludi lajfić ” baziran na propovedanju ljubavi i nežnosti !!! Ja žene obozavam, poštujem i prezirem nasilnike! Ceco, ti znaš istinu! CECA M. ĐURIČIĆ – LEPO ZVUČI ZAR NE ??????Vreme je za prvi brak, jeeaaaaaaa – zaključio je on.
Da li je bilo fizičkog nasrtaja ili ne, procenite sami:

Comments